Tuesday, May 5, 2015

Pierdere pe care dl Iohannis o aduce Romania este uriasa

 Inainte de tot va avertizez ca acest a fost si este un din cele mai cenzurat document difuzat pana acum in Romania

 Intr-un moment cand nimeni nu are curaje nici macar de a rosti numele lui ""el todo poderoso ""atunci cand este asociat cu incompetenta si neputinata eu Alberto Rodrigues in calitate de cercetator in stintele economice si digitale am decis sa spun adevarul dar nu ca sa fiu ascultat la nivel de Romania ci la Berlim si la Casa Alba

Cu aceasta ocazia alegatori lui Angela Merkel si Barack Obama si opinia publica international vor vedea daca este corect ca Romania in calitate de tara menbru NATO si UE poate permite sa pierde zeci si sute de milioane de euro din cauza incompetenta si neputinta din cadrul institutie prezidential

Alegatori al partidului lui Barack Obama stiu ca inca din anul 2014 cu 2 ani inainte de alegere din Statele Unite am declarat in mod public ca in calitate de cercetar in stintele economice si digitale eu sutin pe partidul a lui Barack Obama la algere din 2016 si am ca misiune sa ajut pe candidati Democrati din diverse state acolo unde comunitate de Luso Americani sunt relativ mare sa optine un numar cat mai mare de voturi Daca se cauta expresie cine va castiga algeri in Statele Unite in 2016 pe limba Portuguesa sau daca se cauta in limba engleza de exemplu ""who will win 2016 Massachussetts presidential elections "" Who will win 2016 Rhode Island presidential elections ""se poate vedea ce am inceput sa fac inca din 2014 ca sa ajuta pe partidul a lui Barack Obama sa castiga unui numar cat mai mare de alegatori din randul comunitate Luso Americana



Cu aceasta ocazia se va putea vedea ca folosind un singur like am reusit sa faca ceva pe care pana acum nimeni de pe aceasta planeta nu a putut face in stinte digital

Deacea am putut sa dau de pamant pe acea fituica pe care liberal le au denumit program de guvernare sa scot praf din ei si sa-i obliga sa -l arunca la gunoi in doar 3 ore

 In alta ordin de idei alegatori lui Barack Obama si Angela Merkel stiu ca nu am suportat si nu voi suporta niciodata incompetenta neputinta abuzuri si excez de puterea

 Pana acum am demonstrat lui Barack Obama ca in diverse tari Lusfone unde imi pasa de ceea ce se intempla am intervenit cu sprijin alti cercetatori si profesionisti in stinta digital atunci cand am observat ca un partid sau alt se folosea de abuz de puterea sau am atras atentie atunci cand am observat ca din cauza incompetenta si neputinta tarile respective aveau pierdere de anumit fel Eu traiesc ,respir si convertuiesc in Romania si ca atare in calitate de cercetator in stintele digitale am obligatie sa atrag atentie asupra abuzuri de puterea ,si pierdere pe care Romania o are din cauza incompetenta din palatul prezidential

In acest scop pe langa anumite lucruri pe care il fac cu sprijin unor profesionisti in stinta digitala si care poate fi vazut daca veti cauta expresie 13 motive pentru care program de guvernare PNL este un dezastru ""In paralel difuzez o serie de documente pe diverse conturi private din diaspora si care au mai mult de 50 000 de menbri si in platforme precum Deutche Welle Voce America etc Avand in vedere ca linkul dat de textul ""Pierdere pe care dl Iohannis o aduce Romania circula cu o viteaza diabolica de la zeci sute la mii si zeci de mii de calculatoare a fost imposibila ca masinaria de propaganda stanilista care nu doreste sa se stie anumite lucrurile sa impiedica lumea sa afla despre ele

Ca de exemplu dl Iohannis s-a prezentat la Berlim si Paris cu mainii goale iar apoi chiar daca a observat ca Angela Merkel pentru a nu isi pierde din cota de imagine s-a distantat de dl Iohannis dar a mers si la Roma tot cu maini goale Avand in vedere ca de fiecare data cand se prezinta la astfel de vizita cu maini goala Romania are pierdere de zeci si sute de milioane de euro care apoi pe zi ce trece se transforma in pierdere de zeci de miliarde de euro atunci ...

CE AR TREBUIE FACUT CA DL IOHANNIS SA NU MAI ADUCE ASTFEL DE PAGUBA PENTRU ROMANIA ?Ca sa puteti sa intelegeti ce obligatia avea dl Iohannis inainte sa se prezinta la Berlim ,Paris voi face referire la cateva lucrurile ce sunt prezentate in manuale de stintele diplomatice si relatilor internationale

Cu aceasta ocazia ,printre alte se spune ca in orce tara de tip republica presidential inainte ca sa fie programat o vizita a sefului de stat el trebuie sa aiba la masa de lucru printe alte si o lista cu

1) oportunitati de afaceri care aduc profit intr-o scurta perioada de timp

2) Domenile de activitati unde bani investiti luni incepe sa aduc profit Vineri ,

3) Cursuri de scurte durate care pot fi combinate cu produsele turistice de anumite feluri ,si care sa aiba ca public tinta elevi si parinti lor din diverse alte tari

,4) Pe langa acest lucru inainte unei vizita oficial presedinte trebuie sa mai aiba la masa sa de lucru un anumit tip de program de invatament care sa fie capabil sa atraga studenti din diverse tari Avand in vedere gravitate unei astfel de situatie si faptul ca din cauza ca institutie prezidential nu a facut ceea ce ar fi trebuit inainte vizite de la Paris Berlim Roma ,Romania a avut si va continua sa aiba pierdere de miliarde de euro voi reveni sa prezinta mai multe informatie despre acest subiect si sa continua sa atrag atentie despre gravitate unei astfel de situatie La final va informam ca in curand vom copta voluntari care stiu sa scriu limba Germana pentru o actiune de mare anvergura mediatica digital si care va avea drept scop sa serveasca unor interese a Guvernul Romaniei

No comments:

Post a Comment