Friday, May 8, 2015

7 motive pentru care firmele şi ONG-urile pot primi donaţii, sponsorizări şi fonduri UE


In acest document voi prezenta 7 motive  ce sunt date de anumite situatii si probleme care aduc pierdere de un anumit fel si care trebuie rezolvate cu prioritate mai ales la Constanta ,Brasov si Valea Prahovei in perioada Mai -Octobrie

Datorita gravitatii unor situatii ce vor fi prezentate  in randurile de mai jos diverse firme si

ONG pot primi  cu prioritate donatii sponsorizari si fonduri UE  

1) Romania este tara gazda a capitalei europene a tineretului Din aceste motive autoritati din Cluj aveau obligatia ca inca din 2014 sa elaboreze unele produse turistice ce trebuie combinate cu o serie de activitati ce puteau sa fie organizate atat la Brasov Valea Prahova cat si La Constanta ,Litoral si Delta Dunarea in asa fel incat cu aceasta ocazie o buna parte din cei care vor sosi la capitala Europeana a tineretului sa poate sa viziteze principale regiuni turistice a Romania ,Avand in vedere ca lucrurile trebuie facut in asa fel incat cei care vor sosi   la Brasov Valea Prahova cat si La Constanta ,Litoral si Delta Dunarea sa participe activ la o serie de proiecte ce puteau avea continuitate in asa fel incat sa ofere motive sa vina in regiunile respective in diverse weekenduri ,indiferent de perioada a anului ,dar nu s-a facut nimic in acest sens ,acum pe ultima suta de metri cateva ONG -uri din Constanta poate lua  initiativa pe ultima suta de metri de necesitatea ca anumite actiuni si proiecte sa fie facute in acest sens Avand in vedere pierderea pe care Romania o are din cauza aceasta si gravitatea unei astfel de situatii autoritatile se pot mobiliza pe ultima suta de metri deoarece stiu ca vara aceasta este ultima de inainte alegerilor
2) Plecand de la aceeasi permisa faptul ca Romania este gazda a capitalei Europene de inca din 2014 autoritatile de la Cluj trebuie sa elaboreze anumite proiecte in parteneriat cu Universitati publice si ONG-uri din Constanta ,Brasov Ca de exemplu se putea organiza cursuri de scurta durata cu 2 zile inaintea minivacantei de 1 Mai si sa combine acestea cu o serie de  activitati cu caracter recreativ si educativ ce puteau sa fie facute decatre anumite institutii de invatamant din Brasov si Constanta in parteneriat cu ONG-uri care deja au un  anumit tip de know how de fel in care trebuie organizate astfel de evenimente Din pacate nu au facut aceste lucruri
3) De ani de zile exista anumite institutii,autoritati si firme de casa a unor partide care primesc milioane de euro ca sa promoveze turismul insa din pacat ei fac lucururile de asa natura incat banii sa ajunga in buzunarele clientilor politici iar apoi acest doneaza o parte din ei catre partid Avand in vedere ca  in ciuda faptului ca se cheltuiesc milioane de euro ,si nu aduc nici un turist strain in plus si mai ales in lunile Mai Iunie ,August ,septembrie ,daca un grup de ONG din Constanta se vor mobiliza ,atunci vor obtine cu prioritate ,donatii si sponsorizari de la diverse institutii internationale deoarece deja exista dovada ca nu s-a facut nimic in luna Mai in acest sens

4) Peste tot in lume se stie ca atunci cand se doreste atragerea unui numar cat mai mare de turisti in extra sezon se organizeaza evenimente de transfer de know how si care sa fie combinate cu o serie de actiuni si programe cu caracter educativ si recreativ si care sa se adreseze celor cu varsta sub 14 ,adolescenti cu varsta intre 14-17 din cauza ca se stie ca in felul acesta un partecipant atrage dupa el inca 2-3 insotitori Avand in vedere necesitatea pe care Romania are de a atrage turisti in diverse wekenduri din lunile August si Septembrie ,daca un Grup de ONG se vor mobiliza si vor face ceea ce in mod normal cei care se ocupa de promovare turism ar trebui sa le faca ,atunci vor primi donatii si sponsorizari intrucat o astfel de initiativa  va sensibiliza opinia publica internationala

5) De ani de zile Uniunea Europeana a alocat bani cu prioritate pentru realizarea unor proiecte care poate oferi posibilitate ca Romanii fara scoala sa gaseasca un loc de munca in Romania si in felul  acesta se evita situatia in care acestia sa se aventureze in diverse tari ai UE si apoi sa ajunga in situatie de vulnerabiliate sau sa faca parte din grupuri care vor comite crime si o serie de alte ilegalitati sau vor interprinde alte tipuri de actiuni ce provoca disconfort atat cetatenilor din tara respectiva cat si ai turistilor

Plecand de la aceasta realitate si de la faptul ca in momentul  cand vine vorba de Romania acesta este lucrul pe care zeci de milioane de alegatori din diverse tari ai UE se preocupa ,atunci  daca un grup de  ONG va prezenta  o initiativa de a face cele necesare ca acestia sa participe activ la dezvoltare in Romania a industriei de transfer de know how si care sa fie combinate cu produse turistice de anumite feluri .,atunci va sensibiliza nu doar alegatorii din tarile respective ci opinia  publica internationala
6) Tinand cont ca vara 2015 este ultima inainte alegerile locale ce vor avea loc in  luna Mai 2016 ,politicienii sunt foarte motivati sa mobilizeze  grupurile de firma din lista lor de sponsori pentru a sprijini anumite proiecte care aduc o serie de avantaje atat pentru comunitatile din Constanta cat si pentru turisti ,deoarece stiu ca alegatorii nu vor  sa mai auda de cei care promit ca vor face ci de cei care prezinta ceea ce au facut sau sprijin pe cei au oferit si ca  se poate face

Avand in vedere ca acest material a devenit exagerat m-am oprit la exemplul cu numar 5

No comments:

Post a Comment